Αινίγματα





Τρέχω πάντα βιαστικό,
τη ζωή για να μετρώ,
το μεγάλο μου ποδάρι
γρηγορότερα κουνώ.
Τι είναι;





Πράσινο σπιτάκι,
κόκκινα παραθυράκια, 
μέσα κατοικούν μαύρα ανθρωπάκια.
Τι είναι;






Γράμματα γράφει, 
γραμματικός δεν είναι.
Σαμάρι φορεί, 
γαϊδούρι δεν είναι.
Κέρατα έχει, 
βόδι δεν είναι.
Τι είναι;






Γύρω γύρω θάλασσα
στη μέση μια φωτίτσα.
Τι είναι;







Όλα τα τρώει και θεριεύει
μα αν πιει νερό ψοφάει.
Τι είναι;








Πίσω από άσπρο φράχτη
κόκκινο σκυλί γαβγίζει.
Τι είναι;





Αγαπητό τετράποδο 
τις γάτες κυνηγάει
με λύκους έχει πόλεμο 
και τα μαντριά φυλάει.
Τι είναι;





Ψαράς δεν είμαι 
αλλά παντού τα δίχτυα μου στήνω.
Τι είμαι;





Από ψηλά γκρεμίζεται
πέφτει και δε ραγίζεται.
Τι είναι;





Έχω δόντια μα δεν μασώ, 
τους ανθρώπους όμως βοηθώ.
Τι είναι;






Άμα βλέπω δεν το βλέπω
και το βλέπω όταν δεν βλέπω.
Τι είναι;






Άψυχος, ψυχή δεν έχει,
παίρνει τις ψυχές και φεύγει.
Τι είναι;







Τι είναι αυτό που έχει κεφάλι τη νύχτα
και το χάνει την ημέρα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου